Orriak

2014(e)ko otsailaren 27(a), osteguna

Oñatiko Triatloi Taldekoa naiz



Septimo año en el club del pueblo

Atzo arratsaldean Ordiziako Majori kiroldegian errekonozimendu medikua eta kirol esfortzu froga egin nituen. Medikuak onespena eman zidan eta 7. urtez jarraian Oñatiko Triatloi Taldean federatuko naiz. 2014 denboraldian kolore berde-urdina defendatuko dut duatloi, triatloi eta akuatloietan. Zoritxarrez lasterketa gutxietan parte hartu ahal izango ditut, baina egun seinalatuak izango dira eta horietan % 100 disfrutatzen saiatuko naiz. Hau izango da beraz nire egutegia:
  • Basauriko Duatloia.
  • Zornotzako Duatloia.
  • Familiako Triatloia Donostian.
  • Garaiko Triatloia.
  • Plentziako akuatloia.
  • Iruñako Igeriketa Klub-eko Triatloia.

2007a zen...
Orain gutxi irakurtzen nion du/triatleta: “gure mundu amateur honetan, jendea diruagatik mugitzen da”. Kirolaria eskaintza hoberenera joaten omen zen. “Aurten X-ek hainbat arropa eskaintzen dit Y-k ez duena berdintzen edo gainditzen... loturarik ez dudanez X-ra noa”.

Badaude jaiotzen ari diren taldeak, edo gazteak dira edo historikoak gure zonaldean. Horietako baten batek eskaini al du Oñatiko Triatloi Taldea biano eskaintza hobeagorik? Nire ustez: EZ. Eta azalduko dut zergatik.

Igerilaria izan naiz nire lehen 20 urteetan 15etan Aloña Mendi K.E. Igeriketa sailean. Ondoren herria utzi nuen hirira joateko. Urtebeko trantsizioa izan nuen kirolean nahi nuena egin jakin arte. 2007An korrikako mundua deskubritzen ari nintzen eta ikusita bizikletan ere moldatzen nintzela, duatloietan parte hartzea erabakia nuen. Eta zure herriko taldean baino aukera hobeagorik ba al zegoen? Ba al dago zerbait hobeagorik zure herria defendatzea baino herbesteratu bat zarenean? Oñatiko Triatloi Taldeak eman didan onena herriari lotuta mantentzea izan da, eta baita ere lagun on asko. 2014Ean kolore berde-urdinak defendatuko ditut... eta 2016ean again koloreak ez dira berdinak izango baina nik argi daukat: Oñatiko Triatloi Taldea defendatuko dut.

*Kiroldegian nindoala OK Magazinearen Kantoikrit inguruko programa jarri dut entzungai kotxeko musika aparatuan. Justo Vendettaren Udarako Gau Luzeak kanta jarri du programako aurkezleak... eta orduan oroitu naiz, zenbat udako egun bero Majori Kiroldegiko (kanpoko igerilekuan) eta zenbat neguko egun hotz (barruko igerilekuan) pasa ditugu bertan... eta zenbat oroitzapen on???

-------------------------------------------

Ayer por la tarde en el Polideportivo de Majori de Ordizia después de realizar el reconocimiento medico y prueba de esfuerzo, el medico me dio el OK para defender los colores de Oñatiko Triatloi Taldea 2014. Ahora solo falta seguir entrenando y esperar a los días D. Serán por fortuna o por desgracia pocos, pero los disfrutare al 100 %. Estos son las carreras en las que participare:

Corriá el año 2007...
Hace poco leí a un du/triatleta comentar que la gente se mueve por dinero en nuestro mundo amateur del triatlón. La idea principal es que los deportistas salían a la mejor oferta sin atarse a un club. “Este año en X me ofrecen más ropa-más barata que en donde he estado... como no tengo compromiso pues me voy a X”.

Hay clubes que están naciendo, son jóvenes o son una eminencia en el mundo del tri en nuestra zona. Puede alguno de estos ofrecer mejores cosas que Oñatiko Triatloi Taldea? Para mi no. Y explico el porque.

He sido nadador durante 15 largos años en un equipo-club: Aloña Mendi K.E. En mis primeros 20 años más de tres cuartas partes de la vida. Después me fui a la universidad y abandone el pueblo en el que nací y me crié. Tuve un año de transición-asentamiento en la ciudad y en 2007 seguía practicando deporte – quizás menos cantidad que el que hacíamos en la piscina. Estaba descubriendo el correr. En bici no me defendía mal, y por ello decidí dar el salto a participar en duatlones.

Por supuesto federado, y que mejor que en el club de mi pueblo el cual me había dado la oportunidad de participar en 2004 en su duatlón? Que mejor oportunidad de defender los colores de un pueblo cuando eres un emigrante a la fuerza? Lo mejor que me ha dado Oñatiko Triatloi Taldea ha sido seguir unido al pueblo que me crié además de haber podido hacer grandes amigos. En 2014 defenderé los colores verde-azules... en 2016 quizás sean otros colores, pero siempre defenderé Oñatiko Triatloi Taldea. Eso lo tengo muy claro.

*Cuando estaba camino del polideportivo en el aparato de música del coche me he puesto la ultima tertulia de OK Magazinea sobre Kantoikrit y justo al llegar la canción de Vendetta Udarako gau luzeak. Y me han venido recuerdos... Recuerdos de aquellos días de sol de verano en las piscinas exteriores de Majori o en las interiores en el frío invierno... y que recuerdos!!!



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina